Din virksomhed producerer et kvalitetsprodukt, måske en økologisk ansigtscreme eller en plantebaseret snack, men varen sælger ikke som forventet. Du ved, at prisen er konkurrencedygtig; du har solgt produktet ind i flere større butikskæder; og du har også sikret dig en tilfredsstillende placering på hylderne. Så hvorfor vælger forbrugerne dit produkt fra? Ofte er den enkle forklaring, at indpakningen ikke sender det rigtige signal til kunderne.
Den rigtige emballage understøtter dit brand og øger værdien af dit produkt. Måske skal den være lidt utraditionel – en pose af tekstil i stedet for en æske af pap, en dåse af tin i stedet for en plastikæske? Uanset materialet skal din emballage være så miljøvenlig som muligt, både af hensyn til klimaet og af hensyn til dit salg, for forbrugerne vælger jo i stigende grad bæredygtigheden til. Og det behøver hverken at gå ud over funktion eller æstetik.
Det kan altid betale sig at udnytte den ekspertise, din leverandør besidder. Hvis du præsenterer dine ønsker og krav til emballagen, kan du få konstruktiv rådgivning om, hvilke løsninger der er at vælge imellem. Du kan få hjælp til designet og endda se løsningen i 3D, inden produktionen bliver sat i gang. Dermed kan du sikre dig, at den nye emballage fungerer optimalt, og at den sender det helt rigtige signal, når forbrugeren skal træffe sit valg i butikken.
Vi bruger cookies til funktionalitet og statistik og til målrettet markedsføring.
Ved at trykke ‘Accepter’ giver du samtykke til dette.